Évaluations du Island Numeracy Network pour la fin de la 4e année et le début de la 5e année qui couvrent les concepts vus en 3e et 4e années. Les
Évaluations du Island Numeracy Network pour la fin de la 3e année et le début de la 4e année qui couvrent les concepts vus de la maternelle la 3e année.
Évaluation formative en lecture pour la quatième année en immersion française. Alpin 4 Directives Alpin 4 Cartes A-G Alpin 4 Évaluation Alpin 4 Récapitulatif Alpin 4 Livret Alpin 4 Questions
Documents généraux pour l’évaluation formative en lecture de la 4e à la 7e année en immersion française. Alpin 4 à 7 Directives Alpin 4 à 7 Récapitulatif Alpin 4 à
Students will develop mental math strategies to make sense of quantities through problem-solving. 3 Act Task
Students will develop mental math strategies and multiple approaches to solving problems through problem-solving. They will also explain, justify and represent mathematical ideas. 3 Act Task
Students will work to connect and visualize mathematical concepts and then explain and justify mathematical decisions and ideas. 3 Act Task
How can we connect, visualize, and justify mathematically concepts? 3 Act Task
Exploring ways that we can visualize and explore mathematical concepts while engaged in the problem solving process. Inquiry Question: How far did the disc fly? 3 Act Task Additional Information
How can we use flexible computation strategies and develop a relationship between addition and multiplication? Inquiry Question: How many graham crackers are inside a full box of Graham Crackers?
1111 Dufferin Cr.
Nanaimo BC V9S 2B5
© 2020 – NLPS Learns. All rights reserved.